DIDAKTIKA OROKORRA

viernes, 7 de abril de 2017

Hamargarren astea!!!

Aste honetan, talde lanean ibili gara, entregatu beharreko lanak aurreratzen eta eginbeharrekoak egiten! Jadanik, lauhilabete honetako azkenengo txanpan gaude eta horrek, izugarrizko lana eta milaka gauza egin behar ditugula esan nahi du. Beraz, HEZIBIZI taldearekin egon naiz, burutu beharreko unitate didaktikoa egiten eta lan modularreko hirugarren faseari dagokion zatiari itxura ematen.

Hasteko, pasaden astean gelan azaldutako unitate didaktikoaren atalarekin egon gara, hau da, helburuak zehazten eta finkatzen. Horretarako, lau jarduera pentsatu ditugu, eta jarduera horietatik abiatuz, animalien unitate didaktikoaren helburu orokorrak eta espezifikoak ezarri ditugu.



Baita ere, unitate didaktikoaren bidez landuko diren konpetentziak ezarri ditugu eta horretarako, 237/2015 dekretua jarraitu dugu. Hona hemen gure ustez, animalien gaia haur hezkuntzako gela batean lantzeko, landu beharreko konpetentziak:



Asteari amaiera emateko, taldeen ekarpenak izan ditugu. Gaurkoan, edukien inguruko informazioa jaso dugu Ikimilikiliklik taldearen laguntzaz. Nola aste honetan ez dugu Maitaneren aurkezpenik izan, egela-n utzi digun dokumentutik berreskuratu dut informazioa, jarraian uzten dizuet aurkezpena egiteko eta edukien definizioa eta motak zehazteko erabili dudana. Beraz, espero dut unitate didaktikoa egiteko baliagarria izatea eta kontzeptuak modu argiago batean ulertzeko modukoak izatea!
 


 


Bukatzeko, Ikimilikiliklik taldeak, prozedurazko edukiak, eduki kontzeptualak eta jarrerazkoak azaltzeko jarri duten bideoa uzten dizuet, modu simple eta dibertigarri batean azaltzen baitira, marrazki bizidunen bidez adibideak jarriz.






ERREFERENTZIAK: 

 Belasko,M. Edukiak. Honako webgune honetatik berreskuratua: https://egela1617.ehu.eus/pluginfile.php/849997/mod_resource/content/2/3.%20EDUKIAK.pdf

Ikimilikiliklik taldea. Edukiak. Honako webgune honetatik berreskuratua: https://egela1617.ehu.eus/mod/folder/view.php?id=722395



No hay comentarios:

Publicar un comentario