DIDAKTIKA OROKORRA

sábado, 29 de abril de 2017

Hamabigarren astea!

Aste honetan berriro ere, aste motza dugu! San Prudentzio eguna dator, orduan, ostiralean klase praktikorik ez dagoenez, asteazkeneko klase teorikoa erabiliko dugu taldeko ekarpenak egiteko.

Astearteko eguna, unitate didaktikoa egiten jarraitzeko denbora izan dugu, beraz, pasaden astean aurkeztutako atala egiteari ekin diogu, hau da, animalien unitate didaktikoaren edukiak finkatu ditugu. Hemen uzten dizuet, gure ustez, proposatzen ditugun jarduerekin landuko diren edukiak.






Asteazkenean, aldiz, lehen aipatu dudan moduan, taldeko ekarpenak egiten egon dira. Gaurkoan, hiru talde ibili dira metodologiaren inguruko informazioa ematen. 

Lehenengo taldeak, gaur egungo hezkuntza sistema eta pedagogia berritzaileei buruz hitz egin dute. Haiek emandako informazioaz baliatuz, nik sortutako aurkzpentxoa uzten dizuet, pedagogia desberdinen inguruko ezagutzak izateko!




Bigarren taldeak, rol playing bat egitea erabaki dute. Horretarako, klaseko hamar ikasle hartu dituzte, haurren papera burutzeko. Korro batean jarri dituzte, eta giro egoki bat sortzeko, galderak egin dizkiete. Galdera horien ostean, iraskarleei interesatzen zaizkien gaiei buruzko galderak egin dizkiete, haurren erantzunak jakiteko.

Honen ostean, metodologia egoki baten adibidea eman digute eta honako baldintza hauek bete behar dira:



Azkenengo taldeak, metodologiari buruzko aurkezpena egin dute, eta horren ostean, Montessori pedagogiari buruzko informazioa eman digute. Hona hemen pedagogia berritzaile honen kontzeptu nagusiak:




Astearekin bukatzeko, Maitanek egelan jarri duen txostenaren aurkezpena egin dut, unitate didaktikoaren metodologia atala egiteko pausuak azaltzen dituena. Espero dut zuen gustokoa eta baliagarria izatea!










ERREFERENTZIAK:


Belasko,M. Metodologia. Honako webgune honetatik berreskuratua: https://egela1617.ehu.eus/pluginfile.php/857661/mod_resource/content/1/4.%20Metodologia.pdf
Rodriguez,A. (2015-2016). Metodologia berritzaileak Haur Hezkuntzan. Irale-Gasteiz. Honako webgune honetatik berreskuratua: http://eimakatalogoa.eus/objetos/METODOLOGIA%20BERRITZAILEAK%20HAUR%20HEZKUNTZAN.pdf

237/2015 DEKRETUA, abenduaren 22koa, Haur Hezkuntzako curriculuma zehaztu eta Euskal Autonomia Erkidegoan ezartzekoa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario