Aste honi hasiera emateko, ebaluazioaren inguruko kontzeptuak lantzen egon gara. Gelako irakaskuntza-ikaskuntza prozesua ebaluatzeko, modu desberdinak daude, beraz, Alaitzek, ebaluaketa hori behatzeko eta prozesuan rol hori izateko aukera eman die gelako ikaskide batzuei. Modu honetan, klasean burutzen ditugun jardueren aurrean behatzaile lana burutuko dute eta ezagutza berriak ekarriko dizkigute, guztion ikaskuntza prozesua aberasteko.
Amaia Elizondo ikaskideak, ebaluazioari buruzko paradigma berrien inguruko aurkezpen bat prestatu du, Hik Hasi aldizkarian argitaratu denari laburpen bat emanez. Oso interesgarria izan dela iruditu zait, batez ere ikaskide batek modu informalago batean trasmititutako ezagutzak barneratzeko aukera izan dugulako. Hona hemen Amaiak egindako aurkezpenari buruz egin dudan eskema:
Amaia Elizondo ikaskideak, ebaluazioari buruzko paradigma berrien inguruko aurkezpen bat prestatu du, Hik Hasi aldizkarian argitaratu denari laburpen bat emanez. Oso interesgarria izan dela iruditu zait, batez ere ikaskide batek modu informalago batean trasmititutako ezagutzak barneratzeko aukera izan dugulako. Hona hemen Amaiak egindako aurkezpenari buruz egin dudan eskema:
Astearekin jarraitzeko, UNITATE DIDAKTIKOEN inguruan hitz egiten egon gara. Aurreko blog sarreretan azaldu dudan moduan, Unitate Didaktikoak, ikasgai edo eduki jakin eta zehatz baten inguruan hezkuntza-ikasketa prozesua antolatzeko modu bat da, edukia ikaslearen mailara, eskura dauden baliabideetara eta lortu beharreko helburuetara egokitzen duena. Curriculumak barnehartzen dituen ezagutzak eta gaitasunak ikasgai desberdinetan bereizten dituzte unitate didaktikoek, eta horrela, hezkuntzaren antolaketan denbora-planifikazioa eta beharrezko ebaluazioa bideratuko da.
Honako hauek dira unitate didaktikoen elementuak:
Elementu guztiak hobeto azaltzen dituen eskema egin dut, modu bisual eta argiago batean ulertzeko:
Bukatzeko, Emmi Piklerri buruzko bideo bat ikusi genuen, Budapest-en sortutako Lóczy izeneko babes- etxea, hain zuzen ere.
Piklerren pedagogia, haurraren mugimendu askean oinarritzen da, hau da, umeak bere kabuz esperimentatzen ikasiko dute. Babes-etxea, haurreskola bihurtu da baina Piklerren pedagogiarekin jarraitzen dute.
Hemen uzten dizuet egin dudan power-point-a. Bertan, Lóczy haurreskolaren funtzionamendua zein den azaldu dut, familiak, hezitzaileak eta haurrak duten papera aipatuz.
Elizagoien Varela, A. (2017ko otsailak 21). Gure ebaluazio-paradigmaren abiapuntua. Prezi aurkezpena. Honako webgune honetatik berreskuratua: https://prezi.com/u4n702f2tsn1/gure-ebaluazio-paradigmaren/
Rodríguez
Torres, J. (2010). De las programaciones didácticas a la unidad
didáctica: incorporación de las competencias básicas y concreción de las
tareas.
No hay comentarios:
Publicar un comentario